perjantai 17. joulukuuta 2010

Joulusukasta pujahtaa...

...rusetti! :D Mitäs kuuluu? En oo kirjotellu kun en oo ollu koneella... Sain tänään sukasta siis rusetin!
Kun olin myös tasolla 5, ja kultapanda, niin sain yhden sadun. Klikkaa allaolevaa linkkiä päästäksesi sinne:

http://content.panfu.com/flashclient-20101214g/quests/adventQuest/download/story/story_FI.pdf

Laitan postauksen loppuun vielä kuvakisan voittajan. Katsokaapa kuvaa puumajastani:

Tuolla se rusetti onkin! Ihmettelin aluksi minne se on kadonnut. Hyvä kun se löytyi!














Mukavaa Joulua toivottaen Flower-Girl


P.S. Kuvakisan voittaja on devi!!!

2 kommenttia:

  1. Moikka! Mä oon sun uus lukijas ja miten teet noi kuvat photoshopillako? Nojoo itekki teen photoshopilla noi yhet kuvat mut joskus teen pain ohjelmalla. XD Tää sun blogis on aika kiva ja oot tosi hyvä kirjoittelija sustavois tulla joskus kuukaude bloggari.
    -Chuchu-

    VastaaPoista
  2. Ooooooooooooooooh.... kiitoskiitos paljon! En tee kuvia kyllä photoshopilla mutta käytän mm. paint.NETtiä, painttia, gimpiä, photobieta, eikä muita. Yleensä käytän kuitenkin paintia tai gimpiä. Mun isosisko on lataillu niitä aika paljon ;) Mutta jos ajattelet MUA joksikin kuukaauden bloggariksi ni en oo varma... mutta yritän kuitenkin!

    t. Flower-Girl

    VastaaPoista