keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Hauskannäköisiä Pandoja ympäri Panfun..?

Moigga doikka! :D Mitenkäs menee? Huomasin tämän asian kylläkin jo eilen Panfussa, mutta...:o
...mutta kerron siitä nyt! Huomasitteko, että olette sellaisia pitkänpitkiä pandoja? :mrgreen: Oikein huvittavan näköisiä! :oops: Oon kyllä itekkin sellanen.. ;D Katsokaa tätä kuvaa mun pelaajakortista:

 Hauskan näköinen on tuo "tonttukuva"! ;)
Olen nyt tasolla 5 (eli Goldy) ja kultapanda.

Arvatkaapa, miten saan noita hymiöitä Bloggerin blogiin?
Sen voin kertoa sitten ensi,- tai seuraavassa postauksessa!


Nyt kerron Panfun joulukalenterista. Kun olin Kultapanda, niin sain hienon joulupukkivalon.  ;) Katsokaa näitä kuvia:

 Tuon jälkeen muutuin mustaksi!
 :oops: Eikä se ollu ollenkaan kivaa!!!
Oletteko ehkäpä huomanneet, että Panfun blogissa on meneillään 2 kisaa!
Arvailkaa seuraavasta kuvasta, millä tasolla olen! Julkaisen voittajan joka on arvannut oikein/arvannut lähimmälle seuraavassa postauksessani. Tässä kuva:


Hyvää joulua toivottaen kaikille Flower-Girl

2 kommenttia:

  1. Niin, no, huomasin just, että olin laittanu SEN kuvan, jossa ei ollu sumennettu tota vitosta! Mutta kuitenkii sä voitit sen. :D

    VastaaPoista